tiistai 27. tammikuuta 2015

Pitkästä aikaa treenaamassa

Tiistaina meni yliopistolla koko päivä. Sain vielä illalla itteäni niskasta kiinni, että fillaroitiin hallille treenilöimään yhdeksän aikaan. Tehtiin hyppyjumppaa. Kasvavaa sarjaa ja korkeuden arviointi. Korkeuden arvioinnissa pieni epäröinti kun nous vika rima 40cm. Tulee tosiaan tarpeeseen nää etäisyyden ja korkeuden arvioinnit, ne ei oo Daamin vahvuutta ollu koskaan, näkyy rimojen räiskintänä ja varmaan joskus semi epäröintinäkin. Sitten rallattiin u-putkesta toiseen u-putkeen pitkällä välimatkalla. Aika kivasti liikku ja haki vaikkei putkihullu olekkaan, mut meil oli hubaa. Samaa tehtiin kahdella hypyllä. Vähän ihmetteli ja käänty aina esteisiin päin ja oli menossa ittekseen jatkamaan rataa vaik tarkotus oli lähetellä hypyltä toiselle pitkillä välimatkoilla niin, etten mä juuri liiku. Daami oli erityisen intsinä kun pitkästä aikaa pääsi. Viimeks ollaan treenattu 15.1.

Huoltomies halus mennä kämppään tekemään huoltotöitä vaikka olin yliopistolla. Sanoin, että siel on koira, älä päästä sitä ulos. Sanoin myös etten usko että se on kovin mielissään kun joku vieras häirikkö tulee sen kotiin. Huoltomies lupas mennä koepalaksi..:D Jälkeenpäin sain kehuja, että koira oli ollu varsin rauhallinen ja hienosi käyttäyty. Näin on mulla ennenkin käynyt. Olen olettanu, että koira käyttäytyy ihan hirveesti mutta sitten kuitenkin on tosi fine. Esim. kun on ollu hoidossa. Monet käytösmallit on varmaan mun seurassa ilmeneviä, vieraat tilanteet saa ilmeisesti koiran sen verran hämilleen ettei osaa edes olla oma huonokäytöksinen itsensä..;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti