keskiviikko 28. tammikuuta 2015

29.1 Diivan pennut jo 2vuotta


Nämä rakkaat lapset jo 2vuotta! Hurjasti onnea Iita, Ralph ja Miina. Niin, niin hienoja lapsia<3


Maailman suloisimmat pennut. Samanlaisia karamellejä ne on ku äitinsäkkin pienenä. Mulla tuli kauhee pentukuume näitä selatessa. Tähän oli varmaan Daamin huonolla käytyöksellä taas osuutta ;)

Mun iso pentu <3 ja sen mielestä ällöt serkut. Niin ihania<3

Äh, (ja tähän liuta rumia rumia kirosanoja joita ei voi painaa). Ykköskoira tänään 8vuotta. Ja lohduton kysymys, miks ei se voi olla meidän kanssa?? Ikävä on kova..Edelleen antaisin mitä vaan, että saisin tämän ruskean rakkaan takaisin, edes hetkeksi.

Kauneus

Näistä ilme kuvista huomaa että koiralla ja KOIRALLA on eroa. Katse jossa on KAIKKI ja alempana tyhjä katse :P Kun katson näitä Mocan kuvia, tuntuu taas niin epäuskoselta etteikö muka Mocca ole ollut meidän kanssa kokoajan, niin tuttu ja niin elävältä tuntuva katse, katse joka tietää paljon. Kuvista tulee niin hyvä olo, mutta niin lohduton. Mocalla on hyvä olla<3 Parempi mitä mä olisin sille pystyny tarjoamaan...


 Tämä rakas hölmö <3 Hieno koira, mutta mun taholta välillä liian väärin ymmärretty. Koira jolle mä en merkitse puoltakaan siitä mitä Mocalle tai Daamille, mutta liian hyväntahtoinen, helppo, luotettava. Sillä on ikävä isosiskoa! Niillä oli ihan oma suhde. Diiva oli Mocan koira.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti