lauantai 29. lokakuuta 2016

Tuulian treeneissä

Kivasti olen lokakuussa ollu jo kahdesti kipeä. Viimisimpäinä pohjosen reissulta mukaan jääny flunssa ja sitä viikon poteneena. Torstain treenejä olen joutunu myymään jo kahdet, enää en aijo.

Treenasin sekä Daamilla, että Tiffy bc:llä. Daami teki heti nollan. Tosi tosi jees! Kontaktit oli huiput ja kepit haki ihan liian hyvin. Olin niin yllättynyt. Yhdessä kohtaa koira oli hieman epävarma. Lopussa vielä kauhee spurtti ja kyllä huomas että kunto on ihan nolla ja tuskanhiki pukkas.

Tiffyn kanssa ensimmäistä kertaa Turussa treeneissä. Huomasin heti että koira otti häiriötä toisella kentällä treenaavista mutta kun alettiin hommiin niin koira keskittyi muhun. Vauhti ja kierrokset oli potenssiin 100 verrattuna normaaliin. Huomas, että otti kierrokisa toisesta treenaajasta. Olin yllättynyt miten hienosti meni. Puomin kontaktikin meni todella todella hyvin siinä vireessä ja muutaman treenikerran jälkeen. Todella omituista. Ei ikinä perron kanssa menis mikään noin nopeasti jakeluun ja osaaminen siirry noin haastavaan uuteen tilanteeseen. Olin niin monesta asiasta äimänä! Tiffy kaahaili ihan hulluna :D Ei pysyny enää jalat alla kun matto ei oikein pitäny. Tosi sähinkäinen! Oli niin hauskaa, ja erilailla haastavaa tehdä hieman erilaisen menijän kanssa. Tosi kivaa ja sain taas vahvistusta sille miten tätä koiraa pitää viedä ja palkata jotta päästään eteenpäin.            

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti