maanantai 6. huhtikuuta 2015

Viikko meidän touhuja; Maanantai

Ihanat kiireettömät aamut! Ainut mikä ärsyttää on kun koirat alkaa vouhkaamaan nykyään ruokaa joskus 5 aikoihin aamuyöllä. Tosi tosi raskasta. Usein sitten viiden jälkeen heitän niille safkat eteen ja jatketaan unia. Sen jälkeen koirilla ei ole mihinkään kiire.

Aamulenkki:
2tuntia samoiltiin ympäriinsä koirat vapaana. Täydellinen aamu ja keli. Koirat pitää joka lenkin jälkeen nykyään viruttaa.

Päivälenkki:
Tähän iskettiin pieni lenkki, 30min. Pääosin remmissä. Sisällä Daamille muutama asennonvaihto makkarapalkalla ja sitten piilottelin kämppään loput makkaran palat ja neidit sai touhottaa niitä etsiessään. Samalla tuli leikattua koirien kynnet, tassukarvat, nypittyä korvat ja putsattua. Daamin päärastoja hiukan fiinailtiin.

Iltalenkki:
Lyhyt lenkki tämäkin 30min. Daami remmissä ja Diiva vapaana. Muutama pöffähdys naapureille jotka korjaili autoa pihassa kun tultiin takasin lenkiltä. Tulivat samaan hissiin ja Daami hakeutu rapsutettavaksi. Hyviä muutoksia pikkuhiljaa!

Mä olen ollu tänään ällöttävän ahkera. Oma ADHD vaikeuttaa paikallaan pysymistä...:D

Päivän miinukset:
Pohtinu Daamin käytöstä. Lenkillä kun päästää irti, sillä leikkaa ihan kiinni. Ei tiedä mitä teksi, mihin menis ja pyörii paikallaan ja riekkuu mun kimpussa. Miks? Keittääkö kuppi vaan niin nurin? Olen nyt keskittyny Daan mielentiloihin ja pikkuhiljaa vaadin käytöstä myös ilman tuttia (eli lelua suussa). Ei mikään koira voi olla tommonen :D
Diivalla on juoksut joten kohta on Daamillakin.

Päivän plussat:
Mun ihanat murut. Diiva on niin helppo kaveri. Tiistaina viiminen harjottelupäivä ja mulla alkaa taas elämä kun muutkin koulujutut on ihan kohta paketissa. En olis ikin uskonu selviäväni kevään urakasta..:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti