keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

Joensuussa

Daami räppää takasin kisua
Tultiin Daamin kanssa Joensuuhun reiluksi viikoksi. Yks tentti pois alta ja muutamat pakolliset demot. Sitten kun suunnataan takasin Uuteenkaupunkiin niin on kyllä tiedossa taas hälinää.

Liian söötti
Helsingissä oltiin sunnuntaista tiistaihin. Pentujen palluttelua ja käytiin pikkusten kanssa kattomassa Top Teamin harkkoja ja ulkoilemassa. Daami oli aika innoissaan hallille pääsystä. Heti ties mitä pitäis tehä..:D Nähtiin Rysä velikin, jonka kanssa saatiinkin hyvät painit aikaan <3 Daamia yökötti pikkupennut mutta heti kun saa oman ikästä poikaseuraa ni eri ääni kellossa..;) Taitaa teini-ikä pukata päälle. Daami on ihana kun se on niin tottelevainen kaikissa luoksetuloissa ja kontaktin otossa <3 Muutaman kerran meinas rallittelut mennä niin suuriksi ettei yks kenttä riittänyt ja poikkesivat mukelot jonkun treenejäkin häiriköimässä, mutta heti kutsusta luokse <3

Mä ja mun serkku
Diivan kanssa lenkkeiltiin enemmänkin vesikoiraporukassa. Nähtiin pitkästä aikaa myös Höpis äitiä <3 Daami on nähnyt kyllä paljon ihmisiä ja koiria ja uusia paikkoja ja tuntuu että oppinut melkeen jo sisäsiistiksi. Rokotuksella käytiin ja painoa remmin ja valjaiden kera 6kg. Daami vähän ihannoin Aida-mummia. Ei kenenkään muun edessä heittäydy selälleen mutta Aida oli arvostettava, samoin vähän Diakin joka murras vakuuttavasti, mutta silti piti tunkea itsensä melkeen suuhun asti. Ei Daami tuommosta kenenkään muun edessä ole tehny, ei edes mun isojen tyttöjen edessä. Diivan kanssa saivat hyvät painit aikaan jo <3 Kiva kun saadaan koko sakki kasaan ihan pian.

Monsteri kurkistelee aidan takaa
On kyllä erittäin hyvä että olen saanut olla täysin kahdestaan Daamin kanssa. Varsinkin kun se on tuommoinen minäminäminä-tyyppi. Ehkä myös vähän huono, tullu aika paljon vahvistettua sitä mun perään. Mutta luoksetulot ja kontaktin otot isossakaan koiraporukassa ei tuota ongelmia sillä neiti kyllä huomioi, seuraa mua ja ottaa itsekkin kontaktia. Mikään koira ei ole ylitse minun <3




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti