keskiviikko 20. marraskuuta 2013

Daami 1-vuotta!

Aijaijaijai, miten nopeesti aika menee. Pieni nökäre nöksy, Bambi täyttää jo vuoden. Muistan seuranneeni pentujen syntymistä facebookissa, mitä putkahti ja kuinka paljon..:D Kuvissa nää oli niin syötävän nättejä. Koiraa mulle ei pitänyt niistä tulla, en ollut sillä mielin liikkeessä. Jos mulla ei olis ollu jo kahta koiraa + Diiva tiineenä, olisin kyllä ehdottomasti halunnut siitä pentueesta pennun. Halusin kuitenkin nähdä mitä Diiva tuottaa ja jos oli pentu saatava, niin alunperin ykkösvaihtoehtona oli Diivan pentu. 
Niin kauan menikin kaikki hyvin kunnes Kasvattaja tuumas, että siellä olis mahdollisesti mulle pentu. Pennut oli tuolloin 3-4viikkoisia. Pohdin asiaa, ja pohdin aika kauan. Kävin katsomassa pentuja 4viikkoisina, seurasin pentu-tv:tä ja luotin kasvattajaan. Pentujen varttuessa yksi nousi selkeesti suosioon. Mulla kun ei ollut pakko pentua saada, en luvannut ottavani ennen kun pennuilla oli riittävästi ikää ja pysty sanomaan mitä ne on miehiään. Tunne oli kyllä aika vahva ja kaikki kehitys ja pentutestailut näytti vahvasti siltä, että siellä oli mun näkönen pentu. Okei, oikeastaan seurasin vain yhtä narttua ja se se oli, aikamoinen paketti. En pystyis ikinä sanomaan ei tämmöselle pennulle. Onneks niitä syntyy todella todella harvoin..;) Sillon kun pennunn aika olis, sillon niitä ei ole saatavilla.
NomNom, Mocan häntä <3

Mä nukun nyt- katse..;)

Syliisyliisylii

Lisää kuvateksti

Onks tääl niitä tisuja?

Sä oot ihqu, huomaa mut huomaa!
Niin niin happy oon tästä tyypistä. Ihanaa kun kaikki on edessä ja toivottavasti saadaan kokea ja nauttia vielä monenmoisesta. Kiire meillä ei ole mihinkään, mennään koiran ehdoilla, okei, mun pitää aika usein vähän toputella, koira menis ja treenais, etenis ja kehittyis nopeempaa kuin on tarpeen. Kyllä mä silti kaipaan noihin kuviin ja maisemiin, haluan ottaa tuon pienen Nökäreen syliin suukotella ja pallutella. Ei voi tulla kuin hyvälle tuulelle. Onneks tuo isompikin versio samasta koirasta osaa tuon syliin änkemisen. Aika rakastettava.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti